Ihanaa, kun aina nämä Inspiroidu haasteet yllättää! Koskaan ei osaa arvata mitähän sieltä perjantaina lounastauolla tulekaan esille. Tällä kertaa oli taas todella kivaa, oonkin halunnut tehdä tällaisen neliöistä kootun sivun jo piiiiiiitkään.

hoh hoh, näkeepä taas että olen minä kuvannut... J! tule apuun!

Pakko tunnustaa, että olen tehnyt tätä skräppäämistä niin vähän aikaa, ja olen ehkä liiankin varovainen leikkaamaan mitään ihania papereita, ettei mulle ollu vielä kertynyt yhtään sopivaa silppua.... aina mä keksin jonkun paikan mihin mä ne kulutan. Jouduin siis leikkelemään ihan tuoreita hankintojani paloiksi!!! (Arvaatte, että se oli sydäntäraastavaa, lisäksi se mittaaminen ja pähkäily mistä sitä nyt leikkaisi vei aikaa...) Päädyin lopulta sitten siihen tulokseen, että laitan tämän hetkisiä suosikkipapereita tähän leiskaan, niistä säilyy näin ainakin pienet palat mun omassa albumissa!