Oon ollu kipee, ja J kans. Lunta tuli muutaman päivän aikas paljon, ja ahdisti, kun ei päässy tekemään lumitöitä. Mä tykkään talvesta ja lumitöistä. Jeps, oon outo. Mut siis ei oltu lumityökunnossa kumpikaan ja sitä vaan sato lisää. Eilen kun tulin lääkäristä kaupungista ja kauhukseni huomasin et tiekarhu oli käyny meidän tiellä. Apua, miten mä jaksaisin lapioida sen kaiken sikamaisen painavan lumen pois et pääsen pihaan...

Mutta mitä, joku oli jo ne siitä kolannu. Kuka? Ei J, ja ihan varmaan oli käyny karhu, koska muiden pihojen edessä oli sellaiset kasat. Kaikkien muiden paitsi meidän vastapäisen naapurin, huikeiden naapurien. Ne, tai siis varmaankin naapurinsetä, oli ollu maailman kivin naapurinsetä ja kolannu meidän pihan! Ei auttanu muuta kuin käydä askartelupöydän ääreen. Hello Ianista tuli Thank You Ian. Ihana Ian.

Kamala kuva! Muistakaa, et mä oon kipeenä :)

Aamulla harrastin kyttäystä ikkunasta kun naapurin täti kävi hakemassa postit. Olisittepa nähneet ilmeen! Meni siis oikeaan osoitteeseen. Onpas kiva ilostuttaa muita.