Nimittäin tämä otsikko ja kuva piti käyttämäni jo hyvän aikaa sitten olleeseen Inspiroidu haasteeseen. Ei siitä sit vaan mun kohdalla tullu mitään ja nämä ovat seilanneet mun säälittävän kokoisella askartelupöydällä (lue: keittiön pöydällä) siitä saakka.

Aina välillä olen niitä käsissäni pyöritellyt, mutta koskaan ei vaan ole tuntunut siltä että nyt se tulee se sivu. Eilen oli ujosti sellainen tunne. Heivasin näihin valmiiksi kirjoittamani journalingin nevadaan. Kirjoitin siitä mitä oikeesti kuvaushetkellä oli tapahtunut. Tuntui paljon paremmalta. 

Mutta sitten alkoi koko loppu illan kestänyt rumba. Vaihdoin nimittäin taustapaperia moneen otteeseen - ja juu olin jo tämän raidan aina siihen liimannut, kerran ei auttanut muuta kun saksia käyttää - kolmas kerta taisi tässäkin toden sanoa.  En kuitenkaan ole täysin tyytyväinen sivuun, mulla taitaa olla vähän sellainen albumin ekan sivun kompleksi, eka sivu aina menee vähän sinnepäin. Jotenkin vähän väkisten yritetty olo mulle tästä jäi. No mutta sehän tarkoittaa vaan sitä että seuraavasta sivusta tulee varmasti parempi!

Kuvaajasta sen sijaan en usko että koskaan tulee sen parempaa, koettakaa kestää :)