MUOKS! No mitä ihmettä! kukaan ei oo bongannut 10.000 -lukua!!!! laskuri näyttää nyt 10.007, mitäs nyt tehdään???

Omassakin blogissa on ihan kiva välillä vain surffailla ympäriinsä, katsella mitä sitä nyt onkaan tullut tehtyä vaikkapa kuluvan vuoden aikana. Kaikkia tänä vuonna tehtyjä juttuja en edes enää muistanut tehneeni. Vuoden ensimmäinen postaus on ollut teemasana tälle vuodelle. Minä olin ottanut sanakseni DO. Pohdiskelin tässä osavuosikatsauksen omaisesti, mitä olen saanut aikaiseksi ja olenhan minä tehnyt, parhaani mukaan. Varsinkin lähiaikoina on ollut hyvin askarteluntäyteistä, onkohan vaan ne muut tekemiset jääneet askartelun jalkoihin? Onneksi minulla on vielä koko loma edessä, ehdin varmasti sen aikana tehdä vaikka mitä. Tai sitten vaan askarrella :)

Tänä kuluvana vuonna blogini kävijämäärä on kasvanut mukavasti. Kiitos kaikille niille ihanille ihmisille, jotka ovat jaksaneet kirjoittaa jotakin kommenttia minulle, ne piristävät ihanasti ja ilostuttavat päivääni! Siihen liittyen, täten ilmoitettakoon, että se henkilö joka bongaa blogissani kävinumerokseen 10.000, kommentoikoon tätä postausta (ja ilmoittaa olevansa 10.000. kävijä) niin saa jotakin askartelukivaa postissa. Jätä siis kommenttiin myös sähköpostiosoitteesi, niin voin olla sinuun yhteydessä.