Mulla on jopa joskus rasittavuuteen saakka hyvä hajuaisti. Useimmiten se on ihan hyödyllistä, mutta ei aina. Mä myös tykkään muiden mielestä ehkä vähän omituisista hajuista (tai tuoksuista, haju=tuoksu mulle). Kivaa, kun inspiroiduhaasteessa mentiin hajuaistin varassa, sain tehtyä tällaisen sivun, jota olen miettinyt jo pitkään tekeväni.

1263450029_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

"Mun isi on aina sanonut, että mut olis pitänyt laittaa poliisikoirakouluun mun hajuaistin takia. En tiedä miks mun hajuaisti on niin tarkka, se vaan on. Joskus se on tosi hyvä asia, joskus huono. Vaikka se onkin hyvä, niin saatan silti tykätä jostain sellaisesta hajusta, joka on muiden mielestä tosi paha."

Tuli taas vähän tällainen yksinkertaisempi sivu. Mutta mä tykkään ihan kamalasti lopputuloksesta. Kirkkaat värit on ihania, mutta on se mustavalkoinen aina vaan mustavalkoinen :) Reunoja kiertää mun mielestä kivoja tuoksuja, mm. koiran tassut, post-it laput ja teollisuusmuovi.