Taisin tuossa viimevuoden loppupuolella panikoida täällä blogissakin, kuinka Skräpteekin Miia oli mennyt kertomaan paikallisen sanomalehden toimittajalle, että mä skräppään :) Ne kun halusivat tehdä lehteen jutun skräppäämisestä, ja niinpä ne tulivatkin sitten tammikuun alussa mua haastattelemaan. Tietty pyysin saada ammattikuvaajan ottamat valokuvat, jotta ne voisin joskus skräpätä. Sain vihdoin sen aikaiseksi, sillä olen pelännyt, ettei sivusta tule niin hienoa kun siitä haluaisin. Tähän olen onneks tyytyväinen, värikkyys ja kraft toimii kovin kivasti mun silmään.

1270470220_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Niin siis tämän sivun kuvan on siis ottanut Juhani Salo, kiitos vaan hänelle. Kuvasta välittyy ainakin mulle just se sama hieman sekava ja panikoiva olo, mikä mulla oli kun piti puhua kivasta harrastuksesta ihmiselle joka ei ollenkaan sitä ymmärrä ja samalla koettaa näyttää hyvältä valokuvia varten ;)