Ja hyvät tarjottavat :) Kiitos Karitalle ja Sarille järjestelyistä. Ja Miialle kuljetuksesta (ja odottelusta Yömakkaralla, uskotko nyt Maiju, että se on oikeesti olemassa ;) ) sekä ihanista uutuuksista mitä innolla shoppailtiin Skräpteekin valikoimista. Tietysti kamera oli jäänyt kotiin (ei se kyllä enää mihinkään olisi edes mahtunut), ja mitään kuvia en saanut otettua tapahtumasta. Mä olen vielä niin lapsen kengissä näissä blogitapaamisissa, tämä taisi olla mun toinen tapaaminen ikinä, niin tuo tavaran mukaan pakkaaminen on hirmun haastavaa. Kyllä mä kaikkia "kategorioita" mitä mulla oli mukana käytin, paitsi kukkia :) Onneks ne ei paina laukussa juuri mitään. Löpinät sikseen, ja näytetään nyt mitä mä sain sitten kuudessa tunnissa aikaseksi.

Ohjelmaakin oli siis järjestetty. Oli luonnokset sekä korttiin että skräppisivuun, jotka piti saada valmiiksi tietyssä ajassa. Mä ehdin kuin ehdinkin tekemään molemmat, toki aikataulusta ystävällisesti joustettiin, kiitos. Tässä ensin mun skräppisivuni, tuoreesta kummilikasta tietysti :)

1271570378_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

1271570414_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Ja sitten kortti. Mähän olen tunnetusti mm. tähtihullu, joten ei ollut kauhean helppoa vastustaa Skräpteekin ihanaa uutta Tim Holtzin paperikkoa, vielä kun värit siinä oli näin retrot ja vähän ruosteiset. Nehän vietiinkin sitten ihan käsistä siellä, toivottavasti Miia saa niitä pian lisää.  Tämä on taas Pammulta leimattuja DF:n robotteja, nyt papereiden innostamana saanut kylkiinsä vähän ruosteisen värin.

1271570492_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

 Viimeisenä puristuksena vielä toinen leiska. Hädissäni kyselin Miialta, etteihän me olla lähdössä ennen kuutta mihinkään, ja istua kökötinkin pöytäni ääressä klo 17:57 saakka tämän leiskan parissa. Vain otsikon lisäsin kotona, muuten sain valmiiksi siellä. Ja tästä on pakko sanoa se, että luulin voivani elää ilman tuota XL-kokoista retrokukkaleikkuria, mutta nyt on tainnut käydä niin, etten voi. Näistä kukkaista tuli meinaan niin kivoja kun leikkasi kaksipuoleista kuviopaperista, taittoi ne kahtia ja vähän pyöristelireunoja. nam. Vieläköhän tuota laitetta jostakin saisi?

1271570570_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

1271570606_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Niin ja lopuksi pitää vielä ihmetellä, kuinka pieni maailma voikaan olla, kun mua vinosti vastapäätä istuva Riitta asuu tuossa kiven heiton päästä meitä! Kiitos Riitalle ja Nikitalle seurasta.