Kauhiaa blogihiljaisuutta täällä mun blogissani on ollut viime viikon, huh huh. Täytyyhän se kesäflunssa jossain vaiheessa kärsiä, hyvä oli että näin heti alussa on pois sekin inhottavuus alta. Mutta asiaan, p*skarteluhaaste-asiaan. Tällä erää olivat "ne peijoonit" keksineet meille haasteeksi tehdä 3D:n leimakuvasta! Oh. Haastavaa. Mutta kivaa. Nämä hassut lomailevat Filurit pääsivät minun korttiini päärooliin. Mun kolmedeessä on vain kolme tasoa, mutta lisäksi kohollaan on pilvet ja myös tekstiviiri on hieman kohollaan pohjasta.

1275917243_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Aaltoja tein erilaisista kuviopaperien jämistä kuviosaksilla, usein tulee käytettyä se piparireunamainen saksien tuotos, eikä tämä aaltomainen. Aaltojen harjalle olen koettanut laittaa fun flockia vaahtopäitä kuvaamaan, mutta mun kokeilut ei olleet kovin onnistuneet. Tarvin todella tässä vielä neuvoja elinarsku! Vähän paremmin onnistui pilvien reunat samalla metodilla.

1275917294_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Aika hauskaa oli kyllä tämä kokeilu, täytyy katsoa omaa leimasin valikoimaa erilaisin kolmedee silmin, mistähän muista leimoista sitä voisi tätä kokeilla?