Heissan p*skartelijat!

Käynnistelen tässä p*skartelujani hiljalleen, ja mikä parempi tapa aloittaakaan kun P*skarteluhaasteen DT-homma :) Ihanaa olla taas takaisin, ainakin toistaiseksi. Tiesittekö, ettei kunnossa pysy, jos ei itse pidä itsestään huolta? Mä luulin, että ihmisille maksetaan siitä, että ne pitää mut kunnossa :)

 

Isukki täytti maanantaina vuosia, ja kakkua mentiin kärkkymään tällaisen kortin kanssa. Oli hyvää, siis kakku. Reseptinä taasen kortissa piti olla kuvioleikkuri (mulla tuo ympyrä), tähti ja kahta nauhaa. Eipä siihen korttiin sitten kovin paljon muuta tullutkaan laitettua, mulla kun on tämä fiksaatio näistä resepteistä, ei haluaisi koskaan käyttää muuta kun mitä reseptissä on... vaikka se ei missään nimessä kiellettyä olekaan, minä olen vaan (vähän) outo.

Sanoinko jo, että askartelu on ihanaa? ;)