... oletteko jo kaivanneet minua? :) Nämä minun ah niin ihanat niskat pitävät minut taas hetkellisesti poissa askartelukuvioista :( Väliin on monen mukavan pienemmän jutun lisäksi jäänyt nyt viikonloppuna olleet Kädentaito-messutkin Tampereella. Arvatkaa harmittaako? Minun piti olla paikkalla kahtena päivänä auttelemassa ja demoilemassa Skräpteekin ständillä, mutta lähdöstä oli turha haaveillakaan. P*skarteluhaasteen DT-jengistäkin olen sivussa jonkin aikaa, ns. sairaslomalla :) Toivottavasti nyt saisin itseni pikaisesti taas kuntoon, ja alkaisin pikkuhiljaa oppimaan, että itsestään pitää pitää huolta. Kovasti polttelisi jo Merjan ja Paulan uusi leimasin settikin ja kaikki muut ihanat uudet jutut mitä olen ehtinyt shoppaamaan :) Ostamistahan tämä ei ole estänyt, päinvastoin. Saas vaan nähdä, kuka meidän perheen joulukortit tänä vuonna tekee... olisiko vapaaehtoisia???

Mukavia pakkaspäiviä askartelujen merkeissä kaikille!